11 Şubat 2011 Cuma

Deniz Kaprol İstanbul Fashion Week












Tasarımlarda kullanılan yapraklar özenle kurutulmuş, sonrasında altınla kaplanmış. Çok emek harcanmış ama maalesef Türkiye'nin ilk takı defilesinden sonra bu kadar emeğin sunumu defileyle çok zor oldu dedim. Neredeyse bütün izleyiciler Biscolata Starz reklamının içinde sanarak kendini mankenlere odaklandılar. Mankenlerin defile boyunca izleyicilere yakın bir pozisyonda durmasıda buna davetiye çıkaran etkenler arasındaydı tabi. İzleyiciler takılardan ziyade bol bol manken fotografı çekti.


Takıların büyük hallerini aradım ancak nette bulamadım sanırım bu sektörde kopyalama işinin alıp başını yürümesi yüzünden internette maalesef herhangi bir imaja rast gelemiyoruz. Deniz Kaprol'ü gene de cesareti için kutluyorum ben:)

Hiç yorum yok: