17 Şubat 2011 Perşembe

IF Wedding İzmir 2011

İzmirdeki  fuar alanındaki If Wedding Gelinlik Fuarı Simay Bülbül defilesiyle açıldı. Defilede hem İzmirli mankenler hemde İstanbullu mankenler görev aldı. Ben evde tembellik yaparken defileye giden arkadaşlarımdan birkaç foto paylaşıyorum sizle. (teşekkürler Ecrinn:))
Simay Bülbül'de daha önce hazırladığı ve geçen sene IFW'de sunduğu koleksiyonunu İzmirde tekrar sundu... BAKNZ burda benim fotoğraflarımla görebilirsiniz o defile ve backstage'i. Açıkçası İzmire gelmekten ve burda böyle güzel bir defile yapmaktan inanılmaz heyecan duyduğunu bildiğim Simay Bülbül, isterdim ki yeni bir koleksiyonla İzmir'e bir jest yapsın. Ama If Wedding Fuarının IFW'nin gerçekleştirildiği tarihe çok yakın bir tarih olmasının bunun gerçekleşmesini zorlayan bir etken olduğunu düşünüyorum.





Hiç yorum yok: