1 Mayıs 2011 Pazar

Peace in Wonderland

Okul işlerinden başımı kaldıramaz hale gelmişken, bugün internete girip şöyle bir bakınırken Barışın 100.izleyicisine papyon hediye edeceği mesajını görünce, aa ben barışı izliyormuydum acaba dedim... Komik ama bazı kişileri izlemeyi unutup her seferinde adres çubuğuna ismini girerek giriyorum. Herneyse mesele ne benim olacak papyon nede benim alışkanlıklarım.:p


Ben görmeyeli barış güzel bir papyon koleksiyonu hazırlamış. Nolmuş yani demeyin papyonları insanlara ulaştırma tarzı beni gerçekten etkiledi... Papyonların bedelini hayvan barınaklarına yapılacak en az 15 tl değerindeki yardım olarak belirlemiş.


Sizde fotoğrafları  Ozan Eicher'in elinden çıkan, bu güzel proje destek verip yanında da güzel el emeği bir papyon edinmek istiyorsanız;
Buradan buyruun

Hiç yorum yok: