2 Ekim 2011 Pazar

Moda Haftasında dikkat çekmek istiyoruumm.. diyenler?

Moda Haftasında dikkat çekmek istiyorum diyenlere gelsin bu yazı.
NYMag Moda fotoğrafçıların çekmekten kendilerini alıkoyamadıkları stillerin listesini yapmış. Bu işin içinde olan biri olarak aklıma yatanlarını ve onların aklına gelmeyenleri sizle paylaşmam farz oldu :)

Bileklik Deryası
Evde Neyiniz var neyiniz yoksa bileğinize takın takıştırın, birlikten kuvvet doğar sözüne inanın!

Bi tutam şeffaflık bi tutam Neon

Bu sezonun trendlerinden neon etkisini yitirse bile, insanoğlunun vazgeçilmez huyu olan röntgencilikten ötürü şeffaf çantalar her daim dikkat çekmeye devam eder bence:)


Sezonun Hit Ayakkabısı



Bu sezon gözler Miu Miu'nun bu ultra shiny Bootielerini arayacak olsada;

Farklı detaylara sahip ayakkabılar her daim dikkat çekmeyi becerir.

Kırmızı Dudaklar


Kırmızı rujlar için her zaman konululan mevzu nerde ve nezaman sürülmesi konusundadır. İşte tam yeri ve zamanı, yakıştığını düşündüğünüz kırmızı tonla buluşun:)

Ve unutmayın ki her ne kadar moda haftalarındaki stillerin hepsi parayla yaratılmış gibi gözükse de; herşeyde olduğu gibi yaratıcılık burda da ön planda...

2 yorum:

sarışın mamba olmaz mı? dedi ki...

ay ben hiç ruj süremiyeceklerdenim sanırım dudak yokki bende komik oluyor resmen..takıp takıştırma konusundaki yorumlarını çok sevdim ama benim kolum kaldırmaz ağrır kilo işi bileklikle ahahaa:))

http://mamba-baslikbulamadim.blogspot.com/

bedryfsingenieur dedi ki...

canım bileklikleri yeni gördüm ama çok güzeller bende yapıcam :)