12 Aralık 2011 Pazartesi

In Italy!

Kabul ediyorum bi onceki yazim icin biraz sasirtmali bir fotograf kullam:) Ama obur turlu hemencicik bilirdiniz degilmi:)


Uzun zamandir size yazmak icin herseyin kesinlesmesini bekliyordum. Italyada olduguma gore, artik yazabilirim diye dusundum :)



Domus Academy'nin Master burslu yarismasinda birinci oldum. 
Ve daaa daaaammm...

Iste burdayim :)

Tabiki hersey bukadar cabuk gelismedi Italyami Ingilteremi diye cok kararsiz kaldim onceleri. Ama sonuc gordugunuz gibi :)

Tum bu macerali sureci uzuun uzun anlatacagim. Icinizde yurtdisinda yasama, yurtdisinda okuma ya da sadece buralar gezme istegi olanlara bile yardimci olabilecek yazilar, pek yakinda! :D (reklam gibi oldu)

Sizin sorulariniz varsa simdiden yazabilirsiniz. 

Operim

3 yorum:

What's Next dedi ki...

çook merak ediyorum! tüm yazılarını :) ekim ayında bi eğitim fuarında italyadaki okullarla falan da görüştüm, daha çok var üniversiteye ama heyecanla bekliyorum yazılarını :)

New York Lover D. dedi ki...

Süpersinnnn, tebrik ederim :)

ESRA dedi ki...

italyadan yeni döndüm çok güzel yerler fakat uzun süreli kalabilirmiyim bilmiyrm!;) oralardan güzel postlar bekliyrz ama;)
http://editorist1783.blogspot.com/